vineri, 28 noiembrie 2008

Secvente


Monit blog unei pelicule de station http://serbionel.wordpress.com/

Am votat, on line, la “circumscriptia” lui Criserb.com
24 11 2008

Nici eu nu prea le am cu politica , dar vazand postul juniorului “Sa votez cu UDMR” am facut si eu testul si iata ce a iesit. Testul iti spune, raspunzand la un numar de 30 de intrebari, care este partidul de care optiunile tale sunt mai apropiate. Pentru ca habar n-am de platformele lor electorale se pare ca v-a trebuii sa tin cont de rezultatul testului . Voi ce ziceti ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu



Despre mine

Fotografia mea
Bucureshti, Ro, Romania
[Lbertatea,este,un concept individual ... ] [Traim,intr-o lume,complet ideala ..]

Lista mea de bloguri


www.sandybellandbellcourfett.blogspot.com


Powered By Blogger