luni, 20 aprilie 2009

Taramul viselor ..

din ce in ce mai mult ,imi place sa blog uiesc .. in fiecare zi imi permit,o ora doua trei .. sa pun 2 3 cuvinte , pe o pagina alba , de sofran !cum se foloseau in zilele ,sau,in vremuriile vechi ,ale bunicii ! ..zilele colorate si acele zile minunate , alaturi de un ac ,ghem de ata .. cum se juca mitzi ,in curtea din spatele casei.
"Most" sau cel mai mult ..place sau placea asfintitul ,sa-l privesc .. sus,pe deal,sa urc ...sa ating prin inima mea ,razale de soare,privind la caprioara de pe deal , la acel iepure .. sarind usor printre lastari! printre copacii aceia rari de munte,de deal si plus acel aer tare de medias >>

just i know whan the concestence is a life in this develovmoment

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu



Despre mine

Fotografia mea
Bucureshti, Ro, Romania
[Lbertatea,este,un concept individual ... ] [Traim,intr-o lume,complet ideala ..]

Lista mea de bloguri


www.sandybellandbellcourfett.blogspot.com


Powered By Blogger