luni, 2 martie 2009

Azi eu mi-am ales baba !

:) sau..m-ales "ea" ,pe mn ! lili,o iubesc pe lili ionescu (sa luati tabu) ce-a mai curajoasa ,revista de femei ! in materie de moda,shopp ing bussniess si carriera ..tot ce tine , de trand-ul fetelor istetze si curajoase ,dar acum vreau sa incep ,sa termin cu ce am vrut sa incep !

Sarcina de serviu ! ;) lili ..

a primit zilele trecute un experiment ,sa-i zicem un mod mai clasic si revolutionar prin care se poate ,ingriji ..o femeie frumoasa ,asadar ,o avem ,pe lili care trebuie sa treaca acestui test sa-i zicem .. experiment tabu !

A inceput cu prima s-a zi in caare s-a gandit ca in felul ,asta in prima zi de vineri seara sa inceapa ,cu o imbaiere foarte placuta si relaxanta,o baie fierbinte .. cu uleiuri aromate,fine si relaxante dar nu inainte de a se juca cu micutza sirena ..adica fetita ei ,in varsta de 2 3 anisori ..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu



Despre mine

Fotografia mea
Bucureshti, Ro, Romania
[Lbertatea,este,un concept individual ... ] [Traim,intr-o lume,complet ideala ..]

Lista mea de bloguri


www.sandybellandbellcourfett.blogspot.com


Powered By Blogger