luni, 2 martie 2009

Canapeaua Rosie ..


Interviu Exclusiv Me !


Am trecut printr-o zi mai putin ,obisnuita ..M-am chinuit si am muncit,pana am strans recoltele necesare! ..metaforic spun ,dc ? pentru ca de cativa ani,bn incoa' asa m-am "mai" obishnuit sa fiu in ton cu tendintzele,de moda .. trand! Bunastare ..o anumita conduita remarcata cu sine ..

In gen
Norisori Albastrii si Struguri cu capsune .. un cock tail de invidiat "cum se zice pe la noi " ,si pe la farmacie .. tricotajul ,de pe hainutza e facut ,de mine .. am de ce ,sa ma laud .. o anumita combinatzie despre vinil-inscriptionata cu piese de bumbacel mahon .. la fel,cum am si culoarea parului iar culoarea tenului mai maslinie ! folosesc farduri,dar nu prea dese,asta sa-mi evidentzieze ,doar partiile esential ..

Fantezie
Telegrama cu vis de femeie ..ultima carte citita ! ramanand un vis cutremurator dintre o viatza salbatik si un trecut glorios in patima pasiunii,cazand vrand sa spun ,de [e o prapastie,pe cealalta si ne mai intalnita perioada ," adolescentina pura " :P , care in zilele noastre ,lipseste cu desavarsire ,din tabloidele pictate ale lui Van Gogh,care dc . s-ar rasuci ,in mormant ,numai dc . ar vedea cam cat de mare e aceasta "tara" gradina in care traim,respiram (un fel,de-a spune ) si mai si speram ..un lucru mare intr-o tara mica ! Adriana

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu



Despre mine

Fotografia mea
Bucureshti, Ro, Romania
[Lbertatea,este,un concept individual ... ] [Traim,intr-o lume,complet ideala ..]

Lista mea de bloguri


www.sandybellandbellcourfett.blogspot.com


Powered By Blogger