vineri, 27 februarie 2009

Seductie fatala


e ca o furtuna risipita de valuri ,dragostea e asemeni unui copil "nebun" ,cu valuri de iubire si crini fluturi,dragostea ..e precum un crin-alb  
prezent







inocent nemuritor e precum o crima facuta din pasiune,precum marea "infidela" e precum o dulce amagire, o furtuna risipita-n marea albastra a unui val imens,facut din pasiune ,o mare albastra, a unui copil "nebun" , trezita de valuri inocente 
                                                                    cu luna sihastra

era si timpul ..o mica parte din mine e precum luna exuberanta si nisipul-fin,pe care-l simt mangaind  cu degetele ,si ocolind si rascolind nisipul-fin rasfirat printre nopti-albe si fierbinti ..si rascolind intreaga fiinta ,goala si nesupusa ,dominata doar de iubire de nisipul-fin ,doar de trupuriile ,noastre luminate de luna si de stelele din ,inalt ul cerului..spre un infinit nemarginit ,la fel ca si de un val facut din pasiune cazut ,pe aripile mele de inger ..fiecare inceput
e precum un vis caruia,nu-i pasa de trecut ci doar de simpl ul sarut (al unui inceput) de iubire,de experimentat de inima,de mai mult (de intensitate cu care-mi traiesc dorinta ascunsa ..) stranie ,de a experimenta intreaga mea viata  - trup suflet -si am doar o   jumatate ..langa mn ,intinsa doar pe nisip cu trupul gol de care trebuie sa profit cat mai mult un simplu sarut,imi doresc sa-l simt intens ,sa-i simt trupul in mine,sa-i simt fiintza cu toata dorinta mea ascunsa ..frustrata si pudica ,universul meu ,ma v-a domina 
insfarsit ,ma voi lasa ,dominata de instinctele mele dominatoare ale seductiei fatale a unui ..copil "nebun " ,invaluit ,de o pasiune neinteleasa spre care ma indrept ,spre un instinct fizic ,ce ma ispiteste , de dorintza ~ intreaga fiinta 
ce te duce spre un sentiment mult mai along , 
care e mult mai mult ..decat ..un ..sarut fatal si nebun salbatic is just a land of love ,of a free  world of my wish a red-rosse,is a secret just a secret of my life...
ce ma leaga de 
- trecut - !

Sunt un copil "nebun" de viatza ,
.. si plin de sperantza .. 
           :>
Te iubesc iubirea mea ,
Asa cum iubesc cerul salbatic ,
Asa cum te iubesc ,pe tine cand esti langa mine ..sperand la o viatza alaturi de tine,de un univers imens .. traiesc 
respir precum un trandafir ..
Iubesc 
o dragoste nemarginita ,un ocean ferece
Fara Tine as muri,
Fara Tine nu as simti ..

oceanul din viatza mea , daca nu as stii .. ca esti TU 















                    Dragostea mea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu



Despre mine

Fotografia mea
Bucureshti, Ro, Romania
[Lbertatea,este,un concept individual ... ] [Traim,intr-o lume,complet ideala ..]

Lista mea de bloguri


www.sandybellandbellcourfett.blogspot.com


Powered By Blogger