vineri, 20 februarie 2009

Intre Iubire

seamana a fi o melodrama,viatza in viziunea ei,nu e tocmai,pe intelesul meu,de la instincte animalice,la instincte demonice ,sado-maso,proliferari artisti-khikciuri ,nimicuri ..relansez un nou mit,delibero-dramaturgie "every thing is move too fast" cum spunea o zicala !





mit - fantezie



ce astept de la viata asta sunt o supra-dozare,real
rostul ei,pentru care ma zbucium intr-atat incat demonizata cum sunt ,vreau cv pur !iluzoriu







ma intreb sa traiesc ,in regret ,in imaginatia bolnavicioasa pe care oricat mi-as dori o lume incarcata numai si mortuara pe cat posibil,n-am gasit alt cuvant iubire pura dragost eterna ,
am gasit , imaginatzie paranoia schizofrenie toate in mintea unui ucigas platit la ce sa ma gandesc o iluzie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu



Despre mine

Fotografia mea
Bucureshti, Ro, Romania
[Lbertatea,este,un concept individual ... ] [Traim,intr-o lume,complet ideala ..]

Lista mea de bloguri


www.sandybellandbellcourfett.blogspot.com


Powered By Blogger