joi, 4 decembrie 2008

Bloguri fara Nofollow


Bloguri fara Nofollow
18Feb2008 Filed under: resurse Author: alex - recensamantul bloggerilor

Vreau sa strang aici, prin comenturile voastre, o lista de bloguri care folosesc plugin-ul NoFollow Free.

google-no-follow Nu stii ce e “NoFollow”? Citeste pe Wikipedia sau la Costin ( am citit la el mai demult si mi-a placut foarte mult exprimarea si informatiile din intreg postul ).

Ideea principala e ca prin acest plugin se da voie motoarelor de cautare sa indexeze linkul din numele si din textul comentariului. In acest mod dai un link valid la fiecare dintre cei care comenteaza pe blogul tau.

E posibil ca in acest mod sa castigi mai mult trafic pentru ca unii vor reveni la tine, pentru a comenta si pentru a castiga linkuri (backlinks).
Deci :

Ai blog fara nofollow ?

Da? Pai lasa aici un comentariu si poate vin si eu sa comentez

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu



Despre mine

Fotografia mea
Bucureshti, Ro, Romania
[Lbertatea,este,un concept individual ... ] [Traim,intr-o lume,complet ideala ..]

Lista mea de bloguri


www.sandybellandbellcourfett.blogspot.com


Powered By Blogger